Felkészülni….Set….Up!
Az Eventrend Grouphoz tartozó Setup Event Kft. már 23 éve aktív szereplője a hazai rendezvényeszköz-kölcsönző piacnak. Megbízhatóságával és ügyfélközpontú, személyre szabott megoldásaival számos nagy rendezvény sikeréhez járultak már hozzá. Magos Ferenc értékesítési igazgatót kérdezzük arról, hogy mit kínálnak partnereinek és milyen igények esetén lehetnek ők a legideálisabb megoldás.
Milyen szolgáltatásokat kínáltok az ügyfeleknek?
Fő területünk a rendezvényekhez szükséges teljeskörű eszközbiztosítás. Minden eszközigényt ki tudunk elégíteni, amire egy rendezvényhez szükség lehet, legyen szó modern vagy klasszikus rendezvénybútorokról, terítékekről és büféeszközökről, party- vagy épített rendezvénysátrakról, hagyományos- és spandex textilekről. A rendezvények kapcsán mi nem csak eszközöket, hanem komplett megoldásokat kínálunk. Fontos a személyes kapcsolat, felmérjük az igényeket, kimegyünk a helyszínre, ezt követően készítjük el a mindenre kiterjedő megoldási javaslatot/ajánlatcsomagot. Ha a megrendelőnek az a kívánsága, akkor a rendelkezésünkre bocsátott kreatív tervek alapján a teljes helyszín előkészítését és kialakítását is vállaljuk. Bár sok ilyen megkeresés is érkezik hozzánk, de cateringgel, valamint rendezvénytechnika biztosításával nem foglalkozunk.
Mi az, ami miatt érdemes benneteket választani? Ha úgy tetszik, mi a ti usp-tek, ami megkülönböztet benneteket a versenytársaktól?
Mi nem csupán egy eszközkölcsönző cég vagyunk, az első személyes találkozótól a levonulás végéig „kísérjük” ügyfeleinket. Közösen alakítjuk ki az eseményhez szükséges eszközigényt a helyszín és a rendezvény paramétereinek, valamint megrendelőnk igényeinek megfelelően, koordináljuk azok betelepülését. Ott vagyunk, az első könyöklő beállításánál, valamint az utolsó villa összeszedésénél is. Ez egy komplett szolgáltatás, mely messze túlmutat a „rendelés-kiszállítás” megoldáson.
Melyek az erősségeitek? Mit szeretnek bennetek az ügyfelek?
Átfogóan ismerjük a piacot és a kínálatot, éppen ezért az adott rendezvényhez a leginkább illő eszközöket találjuk meg. Valódi megoldásokat nyújtunk, személyes ügyfélkezeléssel, ismerjük a rendezvényhelyszíneket, jó állapotú, minőségi eszközöket tudunk biztosítani. Ügyfeleink visszajelzései is alátámasztják azt a tényt, hogy minden munkánkra jellemző a pontosság és a precizitás. Ahogy mondani szoktuk, a mi hozzáadott értékünk a megbízható maximalizmus. Rendkívül gyorsan tudunk ajánlatot adni, vagy, hogy egy extrém példát mondjak, akár 15 ezer főre egyforma kültéri székeket is tudunk biztosítani. Lelkiismeretesek vagyunk, és nagyon fontosnak tartjuk a személyes, jó kapcsolat kialakítását megbízóinkkal, akik emiatt szinte csapattagként kezelnek minket. Alapvetően praktikus szervezők vagyunk, akik széleskörű megoldásokat biztosítanak a sikeres rendezvényekhez.
Kik állnak a Setup Event Kft. mögött?
A céget évek óta ugyanazok a kollégák képviselik. Sok éves pályafutásom alatt nagyon sok ügyféllel alakítottam ki kölcsönösen előnyös partneri kapcsolatot. Kiterjedt kapcsolatrendszeremnek és - hiszem, hogy - megbízható munkámnak is köszönhető, hogy nagyon sokan ismernek a szakmában. Ez nagyon komoly előny, hiszen a személyes bizalom az egyik legnagyobb értéke egy cégnek. Emellett minket erősít a SetUp mögött álló 30 éves Eventrend Group, mely biztonságot és stabilitást jelent megrendelőink részére.
Magos Ferenc
mobil: +3630 250-3192